Załóż bezpłatne konto

Nie otrzymałem/am listu przewozowego

Opublikowano: 2018-06-22

Szanowni Państwo,

W ostatnim czasie dostajemy od Państwa informacje odnośnie braku listu przewozowego po opłaceniu zamówienia.

Zdarza się to tylko w niektórych przypadkach ale jednak jesteśmy zaniepokojeni tym faktem. 

Bardzo prosimy Państwa o sprawdzenie czy na pewno podali Państwo poprawny adres mailowy. Jeden mały błąd w adresie mailowym i list przewozowy zostanie przez nasz system automatycznie wysłany na de facto błędny adres. 

Druga ważna rzecz to prosimy o sprawdzenie w skrzynce mailowej folderu SPAM bądź folderu KOSZ. Tam tez może taki list zostać doręczony. Jest to związane z ustawieniami skrzynek pocztowych i tutaj niestety nie mamy wpływu na to. 

Jeżeli nie dostali Państwo Listu Przewozowego to prosimy o maila na adres kontakt@sprytnykurier.pl i podanie numeru przesyłki. Nasz dział obsługi klienta natychmiast taki list przewozowy wygeneruje i wyśle Państwu na adres mailowy. 

Dziękujemy za zrozumienie i wszelkie wsparcie z Państwa strony.